2009年6月2日 星期二

見工面試(一)會計業-德勤

係就係馬後炮,不過如果有幸比D師弟師妹睇到我個Blog,希望對佢地有D幫助。
首先第一round係CV screening,GPA,課外活動,工作經驗,獎項都係重要的因素(所以在學其間唔好咁hea),呢個每項有D野寫下都ok ga。(我連covering letter同成績單都無比,只係比CV, 當然唔係要你學我)
第二round係性格測試,如實地做份問卷就ok。(雖然我用簡體中文作答,但係有D詞唔係好明......)
第三round Group interview,self intro+case study(~10mins)+討論(~30mins)+presentation(forget),8個人一group,兩個面試官(1HR,1manager)目的係測試合作性,分析,表達,語文。加分Point:leadership, 計時報時,總結。
某大學更有詳盡攻略,坐位安排,時間分佈,加分point等......可見資源多待遇真係唔同既。
結果我瞎子摸象,到第三round就死了。第四round係individual interview,聽說係dept head接見。祝君好運。

沒有留言:

張貼留言