2009年6月29日 星期一

會計的迷思?

前幾日同我一個會計畢業既師兄吹開水,講到大家既人工問題。我位師兄上年畢業,佢係Big10,非big 4度做,畢業入去做就已經有5個位既人工,可惜經濟不境,人工打個折頭,依家同我睇齊,佢聽完都有D灰。

有時候覺得讀會計都幾慘,唔叻既人都入唔到會計,但係出到黎又要考試比幾皮,工作又辛苦無時間work life balance(好疑慮big 10既work life balance係堅定流),仲要年年都好多會計學生出黎,人工就會被拉低。D人就話會計唔怕無工做,我睇返D會計同學,佢地話簽唔到經驗(for 會計C牌)既公司唔去,變相其實佢地可以選既工真係好少。

到底係喜歡會計,還是喜歡個C字,定係因為人工高,夠穩定呢?

我諗大部分人都係因為後者先選會計。
...............................................................................................................
香港呢個金融-oriented既城市,大部分人聽到某大公司(尤其是金融行業)MT就仆到去,但係上JobsBB度有時見到既MT工都係流既。Especially某些保險公司同IFA公司......新鮮人真係要睇清楚,唔好比個MT字眼騙了。

沒有留言:

張貼留言